Heljdine palačinke s višnjama

Subota je. 31. listopada je. Što znači Halloween je. Ne znači to i da ga slavim, no ipak subota je! Savršeni dan za napraviti palačinke. Veganske, heljdine palačinke. S dodatkom višanja i nara jer :

1. fiiino je, 2. malo krvave boje za Halloween, ajde neka je 🙂

Iako sam oduvijek radila slastice, i to većinom one kompliciranije, u palačinkama nikad nisam bila maher. Drugima sam prepuštala tu sreću pripremanja. Iz tog razloga, ako ti kažem da su ove palačinke toliko jednostavne (da čak i meni uspijevaju bez problema) onda mi moraš vjerovati 🙂

palačinke 2

Palačinke su bezglutenske, od heljdinog brašna koji unosi nemir u nepca mnogih. Meni je heljda i njezino brašno sasvim uredu ako se ubace u smjesu drugi, jači okusi. Stoga sam odlučila ubaciti višnje. Znam da nije vrijeme višanja, ali imala sam ih u ledu i rekoh zašto ne. Halloween je (:D).

Recept (cca. 8 američkih palačinki):

  • 150 g heljdinog brašna
  • 2 veganska jaja (2 žličice mljevenih chia sjemenki pomiješanih s 4+ žlice vode)
  • zaslađivač prema ukusu (koristila sam dvije vrećice stevije, što zamjenjuje dvije žličice šećera)
  • 200 ml biljnog mlijeka (koristila sam bademovo)
  • 1 žličica vanilije
  • 1 žličica cejlonskog cimeta
  • šalica zaleđenih višanja

Za početak stavi u posudu grijati višnje s malo vode (toliko da pokrije dno posude kako se ne bi zalijepile). Kada su  omekšale odnosno odledile se, skloni ih s vatre.

Dok se višnje odleđuju, napravi chia jaje tako da ćeš samljeti sjemenke chia u mlincu za kavu/začine i dobiveni prah preliti s vodom i dobro promiješati. Odmah bi se trebala napraviti sluzava opna.

Prosijaj heljdino brašno u posudu i dodaj sve preostale sastojke (osim višanja) i dobro promiješaj pjenjačom. Ako je pregusto, dodaj još mlijeka no imaj na umu da je riječ o gušćoj smjesi od klasične te da će palačinke biti deblje i manje (američkog tipa). Na kraju dodaj višnje (bez tekućine) i lagano umiješaj u smjesu.

Na teflonsku ili keramičku tavu (onu na koju se ništa ne lijepi) stavi pola žličice kokosovog ulja i zagrij. Kada je ulje zagrijano počni raditi palačinke.

palačinke 1

Palačinke sam obogatila kremom od kokosa i onim ostatkom soka od višanja + sjemenkama nara. mmmmmljaci 🙂

palačinke3

Ako si se tek probudio/la, stigneš još napraviti svoj palačinka helovin doručak ili pričekati neko drugo doba dana za desert ili kada god ti nepce poželi 🙂

Oglasi

Komentiraj

