Salata s lososom i avokadom

Topliji dani idealni su za izbjegavanje štednjaka što znači da je vrijeme za obročne salate. Obročna salata predstavlja lagani ali pritom i hranjivi obrok. Za takvu salatu potrebno je svježeg povrća, što raznolikijeg, nezasićene masti u obliku sjemenki i protein u obliku avokada, lososa, tune, klica i sl., te ulja i začina za obogatiti salatu. Volim salate jer su tako jednostavne za napraviti, ukusne, lagane za probavu i zasitne. Ne razumijem njihove cijene po restoranima koje smatram apsolutno previsokima. I još posluže tri komadića zelene salate, malo pomidora i tunu iz konzerve. Ne, hvala. Zato povrće u ruke i smiješaj salatu u kućnoj radinosti 🙂

Prije nekoliko dana prešla sam na anti-candida prehranu što znači da moram jesti jaaako puno svježeg povrća i nula voća što za mene predstavlja najveći problem. Voće volim više od svega. I još je ovaj divan period proljeća/ljeta kada je obilje svježeg, slatkog voća. No s druge strane je i odlično što je i sezona divnog povrća. Upravo ove salate su preporuka za takav tip prehrane. Ubaci svježu salatu, špinat, pomidore, krastavce, paprike, tikvice, ma što god hoćeš! 🙂 Želiš li da tvoja salata bude turbo zdrava, koristi limunov sok ili jabučni ocat umjesto običnog, vinskog octa.

Nemoj se bojati ulja. Ulja su divna stvar za čišćenje i podmazivanje organizma. Moja preporuka ti je da koristiš raznolika ulja kao što su sezamovo, konopljino, kokosovo, bućino, maslinovo, laneno itd… Kada kupuješ pripazi da su hladno prešana jer su ta manje termički obrađena od industrijskih ulja i sadrže izvorne kvalitete.

Začini. Svoju salatu začini netom prije konzumacije. Soli umjereno jer zaista nije potrebno svježem, domaćem pomidoru ili salati općenito da je zatrpaš i ubiješ sa solju. Koristi ostale začine poput kajenskog papra, kurkume, đumbira i sušeno i svježe bilje: bosiljak, kim, majčina dušica i sl.

Želiš li završni touch za obogatiti svoju salatu zdravim mastima ubaci sjemenke lana, suncokreta, sezama, konoplje… No nemoj pretjerivati, dovoljna ti je žličica sjemenki. Sjemenke možeš i tostirati kako bi dale hrskavi okus salati.

salata

Za salatu s fotke koristila sam:

  • matovilac
  • pomidore
  • mrkvu
  • kupus (bijeli i crveni)
  • crvenu papriku
  • krastavac
  • crveni luk
  • avokado
  • losos
  • klice

Začini: sezamovo ulje, jabučni ocat, papar, himalajska sol, kurkuma, kim i bosiljak.

salata1

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s